Accessoarer

image100

Höstens accessoarer är en blandning av överdimensionerande halsband, väskor utan massa krimskrams och höga klackskor (gärna hudfärgade för min del).
Väskan är från Hermés visning, skorna från Giambattista Valli och halsbandet från Burberry.
Väldigt vackra tycker jag.
Om man har hudfärgade klackskor så ser benen mycket längre ut, kanske inte något jag behöver som redan har långa ben, men dom är ändå oerhört vackra. Väskor utan krimskrams är precis min stil, jag är inte så himla mycket för massor med kedjor som hänger och dinglar, nej då är helt rent mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Filippa

men din bruna väska som du alltid har, har ju massa "krimskrams" hägsmycken är inte det massa hjärtan och saker på den? eller har jag fel? :o

2008-03-06 @ 21:16:10
Postat av: Thereze

haha, nej du har så rätt Filippa :P

2008-03-08 @ 12:36:54
Postat av: alexandra

tack så mkt =)

2008-06-28 @ 18:52:07
URL: http://dependence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0