Gratismode.se

Äntligen har jag upptäckt den här sidan som räddade min dag. Gratis kläder som bara kommer hem rakt i brevlådan , kan det bli bättre?
Få presentkort på 60 välkända affärer och 50 start poäng, utan att ha lyft ett finger. Börja nu!!


Äntligen vår



Nu är det äntligen vår och värmen är här. Har legat ute och solat i två dagar nu och det har varit riktigt skönt.
Så vad har hänt sedan jag bloggade senast?

Jag har precis avslutat min praktik på Tiger's Huvudkontor, har fyllt 18 år, gjort Stockholms klubbar osäkra och allmänt levt livet.


Uppehållet slut

Blogg uppehållet är nu slut och så ska även min tomma plånbok bli!!
Det är slutet på en era, nu är det pengarkontroll och gratis saker som gäller. Känns skönt när man tar kontroll över sitt eget liv igen.
Därför tycker jag att alla ska kolla in den här sidan som är grym. För alla som vågar ta kontroll igen, eller bara känner sig nyfikna.


RSS 2.0