Ateljé Felicitas



Idag åkte vi med klassen till Ateljé Felicitas på Grevgatan. Mycket fina tyger, mycket fina priser. Jag blev helt kär i två stycken tygbitar som fick följa med mig hem. Sen släpade jag med mig Sara G för en tripp till NK och skinnhandskespaning. Hittade tyvärr inte det jag tänkt mig, vilket bara kan betyda mera shopping. Tackar vi inte nej till.


På bilden är det en underbar klänning som dom har sytt upp på Ateljé Felicitas.

Hösten är här

Nu märker man att hösten är här. Regnet öser ner nästan varje dag, kappan har åkt på och duntäcket fram. Vart tog värmen och sommaren vägen igentligen?

Jobb vs Shopping

Skulle gå och söka jobb med Bea idag men eftersom jag hade "glömt" mitt CV (det blev för dåligt så jag vägrade använda det) så blev det shopping istället. Otippat? Inte precis, men väldigt trevligt.

Nu ska jag jobba lite matte och sen designa en till kjol och en kappa, grattis till mig.

RSS 2.0