Svimfärdig



Jag blir nästan svimfärdig när jag ser David Gandy i Dolce & Gabbana's reklam för underkläder. Han utstrålar sådan otrolig sexighet, utan att behöva stå och spänna musklerna och hålla på. Musiken känns lite fel, men om man tänker bort den är den oslagbar. I LOVE.

Just love it



Jag älskar älskar älskar Missoni's vår/sommar kampanj.
Modellen Bianca Balti ser verkligen fantastisk ut och bilderna är otroligt vackra. Jag kan inte sluta berömma dessa bilder för dom är verkligen otroliga. Fotografen har verkligen fångat alla färger och känslan av en romantisk men ändå hård yta.

Jason Mraz

image213


Igår var jag och åt på restaurant med Sara och sen gick vi och såg snyggingen Jason Mraz i Kungsträdgården. Han var as grym och man såg verkligen (!) vem som är Sara idol.
Vi avslutade kvällen med en promenad på Östermalm. Lite kallt, men härligt.

Kärlek vid första ögonkastet

image212


Jag har köpt mig en ny väska. Och inte vilken väska som helst. En röd Chanel 2.55. Det var kärlek vid första ögonkastet och den är helt ljuvlig. Djupt kärleksröd och guldiga kedjor som låter när man går.
Den ska få hänga med på alla möjliga sorters äventyr.

Underbart

Kär och Pank


Detaljer kommer senare.

Slapp sommardag

image211


Igår var jag i Vaxholm med Sara och några från hennes klass. Vi satt vid en strand och grillade och det var jättemysigt. Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att flytta dit för det är så himla vackert där. Att se när solen går ner över vattnet, inte för att vi fick se det för vi var lite sega, men ändå.

Idag är en äkta sommardag med zero moln på himlen, kan det bli bättre?
Jag och Sara låg i alla fall och solade hela dagen och när hennes föräldrar kom hem gjorde dom lunch åt oss, service service.

Ikväll ska vi försöka oss på att grilla lite, och som Olle sa igår så går inte riktigt grilla och tjejer ihop, men det ska vi nog försöka överbevisa. Sen ska vi nog dra till Nicole.

Sommarvärme påväg

image209


Klänning-Roberto Cavalli
Skor-Kurt Geiger
Väska-Antik Batik
Solglasögon-Ray Ban
Armband-Frey Wille

Nu i slutet av veckan skulle det bli riktig sommarvärme med grader uppåt 25. Jag säger bara en sak, Äntligen. Inge mer slask, regn eller kyla för min del tack.
Dessutom känner jag för att dra på mig en långklänning med lite hippie/sommar känsla.

Alltid 21



Jag vet att Forever21 känns lite söndertjatat, men jag kan inte hjälpa att jag också älskar det.
Dom har hur mycket som helst, men nackdelen är väll att det inte är svenskt. Men jag funderar starkt på att klicka hem någonting i alla fall.

Deppig? JA

Då var första delen av två avklarad i de nationella proven i Matte A. Jag är tvungen att få MVG på hela provet annars får jag inte det i slutbetyg, och då spelar det ingen roll att jag har fått MVG på ALLA matte prov på hela året. Gick det bra? Nej. Är jag sur? Ja. Sönderstressad? Ja.
Idag är en tung dag...


Ska försöka skaka bort det sen när jag ska ut och springa med Sara

Min oförskämdhet

image203

My Insolence av Guerlain Eau är min favorit just nu. I små mängder, och inte blandat med andra parfymer (internt), så luktar den vanilj och romantik. Perfekt nu till våren.
En parfym som ligger 1:a på min Ska-köpa-lista.


Back from London

image202


Ikväll kommer mamsen hem från London. Kanske att hon "råkar" ha en liten present eller dylikt som ligger och skräpar längst ner i resväskan. Helst en väska, men känn inge press från mitt håll. Godis, som jag faktiskt har beställt, skulle ju inte sitta helt fel.

Långhelg

image201


Finns det något bättre än en långhelg? ja det skulle ju vara ett lov då, men annars finns det inget bättre.
Mina dagar har innehållit shopping, shopping och lite restaurant.
Åkte till stan igår med Sara, Jessica och Nicole (hoppas jag har stavat rätt) som för övrigt är urgulliga tjejer.
Idag blev det en liten tur till Stureplan och sen grillning. Mysigt mysigt.

Jag har föresten kommit på att jag har en ny talang, som lyder Inspirera-folk-att-shoppa-mera-egenskap, inte alltid särskilt bra att ha denna egenskap då jag har fått folk i min närhet att spendera några tusen. Men shopping i all ära är roligt. härligt. fantastiskt. typ en drog.

RSS 2.0