SATC



Jag har Sex And The City-feber just nu, och är väll nästan den ända SATC älskaren som inte sätt filmen. Vilket måste (!) göras snarast. Men om jag ska identifiera mig med någon utav "The ladies" så är nog jag en liten Carrie. Med stor passion för kläder och skor. Och förutom det är det otroligt svårt att inte älska Sarah Jessica Parker.

Äntligen äntligen...

...har det blivit helg. Jag tror aldrig att jag har längtat så mycket efter helg som denna veckan. Var helt död i onsdagsmorse eftersom jag inte är van vid att gå upp så tidigt tre morgnar i rad.


Comme de Garcon



Som de flesta vet så är H&M:s nya samarbetspartner Comme de Garcon, som förövrigt gör lite udda, men coola grejer. Och en så länge gillar jag kläderna. De känns rätt basic men med en liten edge. Fast jag vet inte om jag kommer vara en av de som krigar för dom. Återstår att se.

Dejting here I come



Jag ska börja dejta mina skor !
Jag ska ta med dom på äventyr, älska dom och ta väl hand om dom.
För vem säger att man bara kan dejta en person som man gillar. Jag gillar skor, älskar skor, så då tänker jag dejta dom.
Sätta sig på ett mysigt fik i solskenet, och bara sitta och beundra sina nya skor. Jag skulle definitivt inte ha något emot att dejta dom här skorna från Louis Vuitton, kärlek vid första ögonblicket.

Dagens hunk

En Dagen hunk är ett måste. Som när man har en jobbig dag eller något liknande, så kan man vila ögonen på en snygging. Och visst han kan vara 30-35 år, titta är inte olagligt.
Och därför blir dagens hunk Scott Schuman, eller kanske mera känd som The Sartorialist.




Här är hans sida.

Roberto Cavalli



Jag är absolut inget Coca Cola-fan, men när man ser Roberto Cavalli's Coca Cola-flaskor får man nästa lust att köpa en Cola. übersöta.

Here we go again

Nu har jag tagit min välbehövliga paus från bloggen och skolan är igång igen. Så jag antar att det är dags att börja blogga igen. Plus att Sara skäller ut mig för varje dag som går och jag inte skriver. Så nu börjas det.

RSS 2.0