A happy day

Igår var min bästa kompis Sara med mig i skolan. Det var väldigt trevligt och roligt. Jag visade runt henne på min "lilla" skola och sen åkte vi in till stan. Det var jättefint väder och jag hade på mig min nya kappa.
Det blev en fika på ett litet kafé efter att vi lite smått chockade hade utsatts för en av de sämste raggningsrepliker vi någonsin har hört.
Eftersom det inte är det lättaste att få tag på någonting utan nötter blev det en Napoleon, men dom är jättegoda så det gör inte mig något.
Sen blev det Hötorget och klänningsjakt, som gick sådär.
Trötta och flummiga satte vi oss och underhöll tågvagnen med vårat skratt.
En underbar vän på en solig vårdag inne i stan, kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0