Stressig helg

image152

Jag har inte direkt haft så mycket tid till bloggen nu över helgen för det har alltid varit något på gång. Men nu ska jag skärpa till mig. Men det här har jag haft för mig de senaste dagarna.
  • Ätit Kinamat med Bea och Sara. Hur mysigt som helst och jag tog som vanligt wokad kyckling med bambuskott och champinjoner (my favorite).
  • Shoppat. Tog en tripp till stan med min kära syster och köpte en tröja bl.a.
  • Djurgården - Malmö FF. Blev bjuden av min vän Anton på matchen och det var jättekul, men Djurgården var riktigt dåliga. Men det gör i och för sig inte mig någonting eftersom jag är en AIK:are.
  • Promenerat. Mamma drog ut mig på söndagsmorgonen på en promenad, det var bara att hänga med.
  • Plugg. Plugg, plugg och åter plugg.
  • Bakat. Har bakat en kladdkaka och en jordgubbspaj á la Jamie, båda blev misslyckade.
  • Prov. Haft matteprov och datorkunskapsprov, skönt att bli av med det.
  • Tränat. Klämde in lite fysträning där emellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0