Fy på mig

Nu har jag varit sådär dålig på att vara inne på datorn igen. Tiden bara flyger iväg och nya idéer dyker alltid upp i mitt huvud. Men en liten resume från min vecka:
  • Onsdag-Fick tillbaka Datakunskapprovet-MVG, lite stolt där faktist.
  • Torsdag-Nationellt prov i engelska, gick nog inte så bra.
  • Fredag-Fick tillbaka Matte prov-MVG, grymt stolt över det. På kvällen var det musikalen FAME som gällde med Sara och hennes klasskompisar. Super gulliga människor.
  • Lördag-Shopping på dagen och på kvällen var jag lite social.
  • Söndag-Var på marknad och köpte lite godis, fortsatte sy på min gula kjol jag började på igår.

Skärpning från min sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0